پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند
سرخط خبرها

آخرین وضعیت بیماری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان| ماجرای مشکلات گوارشی دانشجویان چه بود؟

  • کد خبر: ۱۳۶۵۶۶
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
آخرین وضعیت بیماری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان| ماجرای مشکلات گوارشی دانشجویان چه بود؟
مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان توضیحاتی درباره مشکلات گوارشی برخی دانشجویان این دانشگاه ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر ضیایی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام اینکه تعدادی از دانشگاهیان با علایم تب و مشکلات گوارشی به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه کردند، بیان داشت: در بررسی‌های اولیه از مراجعین توسط پزشکان مرکز بهداشت و درمان، احتمال شیوع بیماری ویروسی یا مسمومیت غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تشخیص اولیه پزشکان مرکز بهداشت شیوع بیماری ویروسی بود، تصریح کرد: ضمن انجام اقدام‌های اولیه پزشکی برای کلیه مراجعین، کارشناسان و بازرسان بهداشت و درمان استان اصفهان و مرکز مبارزه با بیماری‌های عفونی، به دانشگاه فراخوانده شدند.  

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با تأکید بر این مسئله که تمامی اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است خاطر نشان کرد: تمام امکانات و الزامات درمانی به دانشگاهیان در حال انجام است و جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده‌های گرامی وجود ندارد.  

ضیایی گفت: از کلیه دانشجویان خواسته شده است برای تهیه دارو صرفا به داروخانه‌ها مراجعه نموده و از تامین دارو از مکان‌های متفرقه و مصرف دارو‌های دیگر جدا خودداری نمایند. دانشجویان عزیز توصیه‌های بهداشتی در محیط خوابگاه را بیشتر از قبل رعایت کنند تا درصورت شیوع بیماری ویروسی، از انتشار گسترده‌تر جلوگیری شود.  

گفتنی است در بین افراد مبتلا، علایم شدید تا خفیف دیده شده است با این حال وضعیت سلامتی دانشجویانی که تحت درمان قرار گرفته اند، رو به بهبود است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->