نزاع و درگیری زوج جوان ۱۰ هکتار مزرعه را به آتش کشید نزاع خیابانی به قتل انجامید| اعترافات تکان دهنده جوان قاتل شکایت از پدر خیانتکار| او برای صیغه هایش میلیاردی هزینه می‌کرد! هشدار: یک مورد مثبت تب دنگی در تربت‌حیدریه مشاهده شد واژگونی لیفتراک در نیشابور حادثه آفرید (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی که گلوی همسرش را برید| فرزندان درخواست قصاص پدر را دارند قتل مسلحانه همسر خیانتکار و معشوقش در ویلا آیا تنهایی و اضطراب باعث سکته مغزی می‌شود؟ آتش سوزی در تالاب هورالعظیم مهار شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) چگونه یک کوله‌پشتی، کودکان ژاپنی را متحد کرده است؟ عشق به زن متاهل منجر به قتل شد| دستگیری قاتل فراری در مرز کمبود جهانی قلم‌های انسولین‌| هفت میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند انفجار سوپرمارکت در خیابان هدایت مشهد ۲ مجروح بر جای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) جزییات آتش‌سوزی منطقه خائیز | جرقه‌ای که از مزرعه کشاورزی شروع شد تأثیر منفی گرما بر روی جنین | سکته گرمایی را جدی بگیرید کشف بیش‌از ۱۰ هزار قرص غیرمجاز در غرب مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کلید اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد تیم المپیاد زیست شناسی ایران در جهان خوش درخشید + اعضای تیم زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اعلام شد اهدای خون بیش از ۲ هزار نفر در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

آخرین وضعیت بیماری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان| ماجرای مشکلات گوارشی دانشجویان چه بود؟

  • کد خبر: ۱۳۶۵۶۶
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
آخرین وضعیت بیماری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان| ماجرای مشکلات گوارشی دانشجویان چه بود؟
مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان توضیحاتی درباره مشکلات گوارشی برخی دانشجویان این دانشگاه ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر ضیایی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام اینکه تعدادی از دانشگاهیان با علایم تب و مشکلات گوارشی به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه کردند، بیان داشت: در بررسی‌های اولیه از مراجعین توسط پزشکان مرکز بهداشت و درمان، احتمال شیوع بیماری ویروسی یا مسمومیت غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تشخیص اولیه پزشکان مرکز بهداشت شیوع بیماری ویروسی بود، تصریح کرد: ضمن انجام اقدام‌های اولیه پزشکی برای کلیه مراجعین، کارشناسان و بازرسان بهداشت و درمان استان اصفهان و مرکز مبارزه با بیماری‌های عفونی، به دانشگاه فراخوانده شدند.  

مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با تأکید بر این مسئله که تمامی اقدامات درمانی لازم و رسیدگی به مبتلایان به سرعت و دقت در حال انجام است خاطر نشان کرد: تمام امکانات و الزامات درمانی به دانشگاهیان در حال انجام است و جای نگرانی برای دانشجویان و خانواده‌های گرامی وجود ندارد.  

ضیایی گفت: از کلیه دانشجویان خواسته شده است برای تهیه دارو صرفا به داروخانه‌ها مراجعه نموده و از تامین دارو از مکان‌های متفرقه و مصرف دارو‌های دیگر جدا خودداری نمایند. دانشجویان عزیز توصیه‌های بهداشتی در محیط خوابگاه را بیشتر از قبل رعایت کنند تا درصورت شیوع بیماری ویروسی، از انتشار گسترده‌تر جلوگیری شود.  

گفتنی است در بین افراد مبتلا، علایم شدید تا خفیف دیده شده است با این حال وضعیت سلامتی دانشجویانی که تحت درمان قرار گرفته اند، رو به بهبود است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->